Iristel Home » Customer Care Representative

Customer Care Representative

Esti gata sa faci un pas inainte, sa accelerezi ritmul carierei tale, si sa construiesti pe baza experientei tale in relatii cu clientii?

    • Esti in cautarea unui loc in care sa poti sa-ti dezvolti cariera?
    • Ai experienta ca Reprezentant Relatii cu Clientii ?
    • Vorbesti Engleza si Franceza? (Fluenta in Engleza si Franceza este obligatorie, deoarece jobul presupune interactiunea si corespondenta zilnica in ambele limbi)
    • Esti o persoana proactiva, care se concentreaza pe rezolvarea problemelor, si are abilitati exceptionale de comunicare cu clientii?
    • Iti place sa lucrezi intr-un mediu cu ritm alert unde iti poti folosi capacitatile de prioritizare si multi-tasking?
    • Cauti sa calci pragul unei companii mari, internationale, stabile?
    • Esti un profesionist interesat de oportunitatea unui job full-time?

Daca ai raspuns Da, ne-ar placea sa te cunoastem!

Aptitudini/ Experienta necesare:

 

  • Experienta in domeniul Relatiilor cu Clientii (va fi considerat un avantaj daca aceasta a fost in Engleza si/sau Franceza)
  • Cunoasterea principiilor si practicilor din customer service
  • Cunoasterea celor mai importante aplicatii PC& internet
  • Tastare rapida
  • Cunostinte de baza legate de retele – va fi necesar sa rezolvati anumite probleme de baza legate de networking, care necesita intelegerea modului cum functioneaza anumite echipamente (modemuri, router-e).

Competente de baza:

 

  • abilitati de comunicare – verbale si scrise
  • abilitati de ascultare
  • analiza problemelor si rezolvarea acestora
  • atentie la detalii si acuratete
  • orientare catre client
  • adaptabilitate
  • initiativa
  • toleranta la stress

RESPONSABILITATI/BENEFICII

Descriere Generala

Interactiune cu clientii, pentru a furniza si procesa informatii ca raspuns la intrebarile, nelamuririle si cererile legate de produse si servicii ale acestora.

Responsabilitati si activitati principale

  • Principala respnsabilitate este de a furniza servicii de inalta calitate. Aceasta presupune primirea/ efectuarea de apeluri, si trimiterea emailurilor in Limbile Engleza si Franceza.
  • Identificarea nevoilor clientilor, asistarea lor in ceea ce priveste intrebarile, problemele intampinate, si furnizarea unui suport de calitate superioara, care sa satisfaca cerintele/ nevoile clientilor.
  • Furnizarea de informatii privind preturi, livrari, procesarea comenzilor
  • Asistenta activa a managementului si asumarea raspunderii in diverse proiecte.

Beneficii:

 

  • Posibilitatea de a lucra cu clienti internationali
  • Training si certificare interna/ externa
  • Pachet atractiv orientat pe performante, cu evolutie certa
  • Salariu competitiv
  • Pensie privata si asigurare medicala cu acoperire a familiei
  • Multe oportunitati de a te dezvolta si a avansa in cariera!

Aceasta pozitie este punctul de plecare al unei cariere in cadrul Iristel! Daca cele de mai sus ti-au trezit interesul, te rugam sa ne trimiti un CV la cariera@iristel.md, mentionand titlul jobului. Asteptam cu nerabdare un nou membru in echipa noastra Iristel!